vineri, 6 februarie 2015

Atractia cap 5

Capitolul 5

Sâmbătă dimineaă m-am trezit cu o mahmureală

de zile mari şi m-am gândit că era exact ce meritam.

Indiferent cât de mult îmi displăcuse insistena lui

Gideon de a negocia sexul cu aceeaşi pasiune cu care ar

fi negociat preluarea unei companii, până la urmă şi eu

negocia sem la fel. Pentru că îl doream destul de mult

încât să-mi asum un risc calculat şi să încalc regulile pe

care mi le impusesem singură.

Şi mă mulumea şi faptul că şi el încălca unele din-
tre regulile pe care şi le impusese.

După un duş lung şi fi erbinte, m-am îndreptat spre

living şi am dat peste Cary, proaspăt şi plin de energie,

aşezat pe canapea cu laptopul în brae. Dinspre bucătă-

rie răzbătea aroma cafelei, aşa că m-am dus direct acolo

şi mi-am umplut cea mai mare cană peste care am dat.

– Bună dimineaa, soare! m-a salutat Cary.

M-am aşezat şi eu pe canapea lângă el, inând cu

amândouă mâinile preiosul trofeu de cafeină. El a făcut

semn către o cutie care trona pe un col al mesei.

96 Sylvia Day

– Asta a venit pentru tine când erai la duş.

Mi-am pus cana pe măsua de cafea şi am luat cutia.

Era învelită în hârtie cafenie şi legată cu sfoară, iar

numele meu era scris în diagonală pe capac, cu înfl o-
rituri decorative. Înăuntru se afl a o sticluă chihlim-
barie, pe a cărei etichetă erau desenate cu caractere

de modă veche cuvintele TRATAMENT PENTRU

MAHMUREALĂ. De gâtul sticluei era legat cu rafi e

un bileel pe care scria „Bea-mă!“ Pe hârtia fi nă de

mătase în care fusese aşezată sticla se găsea cartea

de vizită a lui Gideon.

În timp ce analizam cadoul, m-am gândit că e cum

nu se poate mai potrivit. De când îl cunoscusem pe

Gideon, mă simeam de parcă aş fi căzut prin vizuina

iepurelui din Alice în Ţara Minunilor, într-o lume fas-
cinantă şi seducătoare, unde nu se aplicau decât foarte

puine dintre regulile pe care le cunoşteam. Mă afl am

într-un teritoriu netrecut pe hări, care era pe cât de

atrăgător, pe atât de înfricoşător.

I-am aruncat o privire lui Cary, care se uita la sticlă

cuprins de îndoieli.

– Noroc!

Am scos dopul şi am băut coninutul fără să mă gân-
desc de două ori. Avea un gust scârbos, de sirop de tuse.

O clipă, stomacul mi s-a zvârcolit, revoltat, după care

a luat foc. Mi-am şters gura cu dosul mâinii şi am pus

dopul la sticla goală.

– Cum a fost? s-a interesat Cary.

– După cum arde, cred că e ceva cu alcool.

El strâmbă din nas.

– Efi cient, dar neplăcut.

Şi a avut efect. Mă simeam deja ceva mai sigură

pe picioare.

Cary luă cutia, scoase cartea de vizită a lui

Gideon, o întoarse şi mi-o întinse. Pe verso, Gideon

scrisese „Sună-mă!“, cu o caligrafi e îndrăzneaă şi gră-

bită, şi notase un număr de telefon.

Am luat cartea de vizită şi am strâns-o în mână.

Darul lui era o dovadă grăitoare că se gândeşte la mine.

Tenacitatea şi concentrarea lui erau seducătoare.

Şi fl atante.

Nu exista îndoială că eram în încurcătură în pri-
vina lui Gideon. Tânjeam după felul în care mă sim-

eam când mă atingea şi îmi plăcea la nebunie cum

reaciona când îl atingeam şi eu. Dacă încercam să

mă gândesc cu ce nu aş fi fost de acord să fac pentru

a-l convinge să-şi pună iar mâinile pe mine, nu prea

găseam mare lucru. Cary a încercat să-mi întindă tele-
fonul, însă l-am respins cu o clătinare din cap.

– Nu încă. Trebuie să am mintea limpede când

vorbesc cu el şi încă sunt puin ameită.

– Ieri-noapte păreai că vă înelegei bine. Se vede

de la o poştă că-i atras de tine.

– Şi eu sunt atrasă rău de el, am spus, ghemuin-
du-mă pe canapea, cu obrazul sprijinit de pernă şi

picioarele strânse la piept. O să ieşim împreună, o să ne

cunoaştem puin, o să facem sex fără obligaii, dar foar-
te intens, şi în rest o să fi m totalmente independeni.

Fără legături, fără aşteptări, fără responsabilităi.

Cary apăsă un buton pe laptop şi imprimanta din

cealaltă parte a încăperii începu să „scuipe“ hârtii.

Pe urmă îşi închise computerul, îl puse pe masă şi îşi

îndreptă toată atenia spre mine.

– Poate că asta o să se transforme în ceva serios.

– Sau poate că nu, am ricanat eu.

– Eşti cinică.

98 Sylvia Day

– Nu caut poveşti de adormit copiii, Cary, şi mai

ales nu cu un megamogul de genul lui Cross. Am văzut

ce înseamnă pentru mama să fi e legată de bărbai pu-
ternici. E o slujbă cu normă întreagă cu un partener cu

jumătate de normă. Banii o fac fericită pe mama, dar

nu sunt de ajuns pentru mine.

Tata o iubise pe mama. O rugase să se mărite cu el

şi să-şi ducă viaa împreună. Ea îl refuzase, pentru că nu

avea portofelul plin cu bani şi nici un cont gras în ban-
că, aşa cum aştepta ea de la un so. Iubirea nu era ceva

absolut necesar pentru căsătorie, după părerea Monicăi

Stanton, şi din moment ce ochii ei arzând de pasiune

şi glasul răguşit o făceau irezistibilă pentru majoritatea

bărbailor, nu trebuise niciodată să se mulumească de-
loc cu mai puin decât ceea ce îşi dorea. Din nefericire,

nu-l dorise pe tata pe termen lung.

Am aruncat o privire la ceas. Era zece şi jumătate.

– Cred c-ar trebui să mă pregătesc.

– Îmi plac la nebunie zilele în care mergem la spa

cu mama ta, zâmbi Cary, alungându-mi şi ultima fărâ-

mă de supărare. Când terminăm, mă simt ca un zeu.

– Şi eu. Am senzaia că sunt o zeiă.

Eram atât de nerăbdători să mergem, că am ieşit în

hol înainte să ajungă maşina care trebuia să ne ia.

Portarul a zâmbit la vederea noastră – eu purtam

sandale cu toc şi rochie lungă, iar Cary era în blugi cu

talie joasă şi un tricou cu mânecă lungă.

– Bună dimineaa, domnişoară Tramell! Bună dimi-
neaa, domnule Taylor! Avei nevoie de un taxi?

– Nu, Paul, mulumim. Aşteptăm o maşină, zâmbi

larg Cary. Avem zi de spa la Perrini!

– A, Ziua de Spa la Perrini, dădu Paul din cap, cu-
noscător. I-am cumpărat soiei mele un voucher acolo

de ziua ei. I-a plăcut atât de mult, că mă gândesc să

transform asta într-o tradiie.

– Ai făcut bine, Paul, i-am zis. Să răsfei o femeie

este ceva ce nu se demodează niciodată.

În faa noastră s-a oprit o limuzină neagră, con-
dusă de Clancy. Paul ne-a deschis portiera din spate

şi, când ne-am urcat, am găsit pe banchetă o cutie

de Knipschildt’s Chocopologie. I-am făcut un semn de

rămas-bun lui Paul, ne-am aşezat şi am început să ron-

ăim cu îmbucături mici trufele pe care merita să le

savurezi încetul cu încetul.

Clancy ne-a dus direct la Perrini, unde am început

să ne relaxăm de îndată ce am intrat pe uşă. Să treci

pragul acestui loc era ca şi cum ai fi plecat în vacană la

celălalt capăt al lumii. Fiecare arcadă era încadrată cu

mătase în dungi strălucitoare, iar pernele ornamentale

decorau scaunele elegante şi fotoliile imense, cu brae.

Din colivii suspendate ciripeau păsărele, iar plante-
le în ghivece, cu frunze mari, înveseleau fi ecare coli-

şor. Apa susura plăcut din fântâni mici, decorative, iar

în camere se auzea o muzică instrumentală, venind din

boxe ascunse în mod ingenios. Aerul era înmiresmat

cu amestecuri de arome şi de parfumuri exotice, făcân-
du-mă să mă simt ca şi cum aş fi nimerit drept în mijlo-
cul celor O mie şi una de nopi.

Luxul era foarte aproape de opulenă, însă, cu toate

acestea, nu depăşea limita. Perrini era un loc exotic şi

luxos, o delicatesă de răsfă pentru cei care şi-o puteau

permite. Cei precum mama, care, la venirea noastră,

tocmai ieşea dintr-o baie cu lapte şi miere.

Am studiat oferta de tratamente, hotărând să re-
nun la tratamentul meu obişnuit, „femeia războini-
că“, în favoarea altuia numit „răsfă plin de pasiune“.

100 Sylvia Day

Mă epilasem cu o săptămână în urmă, dar restul tra-
tamentului – „menit să vă facă să vă simii irezisti-
bilă din punct de vedere sexual“ – părea să fi e exact

ce-mi trebuia.

Abia reuşisem să mă concentrez în spaiul sigur

legat de munca mea, când l-am auzit pe Cary, de pe

scaunul de pedichiură de lângă mine:

– Doamnă Stanton, îl cunoaştei pe Gideon Cross?

M-am holbat la el. Ştia la fel de bine ca mine că

mama o lua razna când se întâmpla să afl e câte ceva

despre relaiile mele romantice – şi nu prea romantice,

ca în cazul acesteia.

Mama, care stătea pe un fotoliu de cealaltă parte a

mea, s-a aplecat spre el, plină de o încântare de puş-

toaică, tipică pentru ea când venea vorba de bărbai

bogai şi arătoşi.

– Cum să nu! E unul dintre cei mai bogai oameni

din lume. E numărul douăzeci şi cinci sau cam pe acolo

în topul Forbes, dacă îmi aduc eu bine aminte. Un tâ -

năr foarte ambiios, evident, şi un binefăcător gene-
ros pentru multe dintre fondurile de caritate pentru

copii pe care le susin. Foarte eligibil, fără discuie,

dar nu prea cred că e gay, Cary. Are reputaia că este

cam fustangiu.

– Asta e, am pierdut, rânji Cary, fără să ia în seamă

clătinarea mea violentă din cap. Oricum, n-aveam nici

o sperană, pentru că el umblă după Eva.

– Eva! Nu-mi vine să cred că n-ai sufl at nici un

cuvânt. Cum ai putut să-mi ascunzi aşa ceva?

M-am uitat la mama, al cărei chip, îngrijit cu tra-
tamente cosmetice scumpe, părea tânăr, fără riduri,

foarte asemănător cu al meu. Se vedea fără umbră de

îndoială că eram fata ei, dincolo de numele de familie.

Singura concesie pe care ea i-o făcuse lui tata era că-mi

dăduse numele mamei lui.

– Nu-i nimic de povestit, am insistat eu. Suntem

doar... prieteni.

– Putem să facem mai mult decât atât, zise Monica,

pe chip cu o expresie care vădea calculele pe care şi le

făcea şi care mă înfricoşă. Nu-mi dau seama cum de

mi-a scăpat că tu lucrezi în aceeaşi clădire cu el. Bag

mâna-n foc că i s-au aprins călcâiele după tine chiar

din clipa în care te-a văzut. Deşi se ştie că preferă bru-
netele... Hmmm... Oricum, se ştie şi că are gusturi ex-
celente şi fără îndoială că asta a cântărit cel mai mult

în ceea ce te priveşte.

– Nu-i aşa. Te rog să nu începi să te bagi. O să mă

pui într-o situaie neplăcută.

– Astea-s prostii! Dacă ştie cineva pe lumea asta

cum trebuie să procedezi cu bărbaii, aceea sunt eu!

Am tresărit, înfundându-mi urechile între umeri.

Când sosi timpul pentru masaj, aveam o nevoie dispe-
rată de unul. M-am întins pe masă şi am închis ochii,

pregătindu-mă să trag un pui de somn, ca să rezist în

timpul nopii pe care o aveam în faă.

Ca oricărei fete, şi mie îmi plăcea să mă îmbrac

frumos şi să arăt bine, numai că la balurile de caritate

era mult de muncă. Era o corvoadă epuizantă să faci

conversaie, era groaznic să zâmbeşti fără încetare, iar

discuiile despre afaceri şi despre oameni pe care nu-i

cunoşteam erau plictisitoare. Dacă n-ar fi fost spre

avantajul lui Cary să iasă în lume, nu m-aş fi lăsat dusă

la bal cu una, cu două.

Am oftat. Pe cine încercam să prostesc? Oricum

aş fi mers. Mama şi tatăl meu vitreg susineau fon -

durile de caritate pentru copiii abuzai pentru că erau

102 Sylvia Day

importante pentru mine. Măcar atât puteam să fac

şi eu în schimb, să mă duc din când în când la câte

un eveniment plictisitor. Am respirat adânc şi m-am

relaxat, conştiincioasă. Mi-am propus să-l sun pe

tata când mă întorc şi mi-am pus în gând să-i trimit

lui Gideon un bileel de mulumire pentru trata-
mentul contra mahmurelii. Aş fi putut să-i trimit un

e-mail la adresa notată pe cartea de vizită, însă aşa

dădeam dovadă de lipsă de stil. În plus, nici nu şti-
am cine-i citea e-mailurile. Aş fi putut să-l sun, pur

şi simplu, la întoarcerea acasă. De ce nu? El mă ru-
gase – nu, îmi ceruse – s-o fac; îmi scrisese comanda

pe cartea lui de vizită. Şi aveam să-i aud din nou vo-
cea ademenitoare.

Uşa s-a deschis şi a intrat maseuza.

– Bună, Eva! Eşti gata?

Nu chiar. Dar mă pregăteam.

După câteva ore minunate petrecute la spa, mama

şi Cary m-au lăsat acasă, iar ei au plecat să caute nişte

butoni noi de manşetă pentru Stanton. Eu am profi tat

de singurătate ca să-l sun pe Gideon. Chiar dacă aveam

nevoie de intimitate, tot am format de vreo şase ori

numărul, înainte să las să sune.

Mi-a răspuns încă de la primul apel.

– Eva!

Uimită că ştie cine îl sună, mintea mi-a rămas o

clipă în loc. „Cum de are numele şi numărul meu în

lista lui de contacte?“

– Ăăă... bună, Gideon !

– Sunt la o stradă distană de tine. Spune-le celor de

la recepie că vin.

– Ce? Mă simeam de parcă pierdusem o parte din

discuie. Vii aici?

– La tine. Acum cotesc la col. Sună-l acum pe por-
tar, Eva!

Apoi a închis, lăsându-mă să mă holbez la telefon,

încercând să procesez informaia că peste doar câteva

minute o să fi u iar împreună cu el. Ameită, m-am dus

la interfon şi i-am anunat pe cei de la recepie că aş-

tept pe cineva. În timp ce vorbeam, el a intrat în hol.

Şi, la câteva clipe după aceea, era în faa uşii mele.

Abia atunci mi-am dat seama că aveam pe mine

doar un halat foarte scurt de mătase şi că eram coafată

şi machiată pentru dineu. Oare ce impresie aveam să-i

fac la cum arătam?

Înainte să-i deschid, am strâns ceva mai mult cor-
donul de la halat, ca să nu pară că-i dădeam cale liberă

să mă seducă sau ceva de genul ăsta.

Gideon rămase destul de mult timp în uşă, măsu-
rându-mă cu privirea din creştet până în vârful unghi-
ilor de la picioare, la care îmi făcusem o pedichiură

franuzească. Iar eu eram la fel de uluită de el. Felul în

care arăta, îmbrăcat în blugi tocii şi în tricou, mă făcea

să-mi doresc să-l dezbrac sfâşiindu-i hainele cu dinii.

– A meritat drumul ca să te găsesc aşa, Eva. În sfâr-

şit, păşi înăuntru şi încuie uşa după el. Cum te simi?

– Bine, datorită ie. Mulumesc.

Mi se strânsese stomacul de dorină văzându-l aici,

lângă mine, ceea ce mă făcea să mă simt aproape...

ameită.

– Presupun că nu de asta ai venit.

– Am venit pentru că am aşteptat prea mult să

mă suni.

– Nu mi-am dat seama că aveam un termen-limită.

104 Sylvia Day

– Vreau să te rog ceva destul de urgent, dar, mai

mult decât atât, voiam să ştiu dacă te simi bine după

noaptea trecută.

Ochii lui erau de un albastru întunecat în timp ce

mă scăldau în privirea lor, iar chipul minunat îi era

încadrat de perdeaua mătăsoasă a părului negru.

– Dumnezeule! Arăi minunat, Eva. Nu-mi amin-
tesc să fi dorit vreodată ceva atât de mult.

Aceste simple vorbe au fost de ajuns ca să mă exci-
te, să mă facă să jinduiesc după el. Să devin mult prea

vulnerabilă.

– Ce e aşa de urgent?

– Vino cu mine la dineul de binefacere care are loc

în seara asta.

Surprinsă şi totodată încântată de cerere, m-am dat

un pas înapoi.

– Mergi şi tu?

– Ca şi tine. M-am interesat, pentru că ştiam că va

veni şi mama ta. Hai să mergem împreună!

Mi-am dus mâna la gât, gândindu-mă la ciudăenia

faptului că ştia atât de multe despre mine şi preocupa-
tă, în acelaşi timp, de ceea ce îmi cerea.

– Nu la asta m-am gândit când am spus că ar trebui

să petrecem ceva timp împreună.

– De ce nu? Simpla întrebare era lansată ca o provo-
care. Ce e rău în a merge împreună la un eveniment la

care oricum ne-am fi dus separat?

– Nu e ceva discret. E un eveniment foarte public.

– Şi ce-i cu asta? replică Gideon, apropiindu-se de

mine şi atingându-mi o şuviă.

Glasul i se transformase într-un tors primejdios, care

mă înfi ora din cap până-n picioare. Simeam căldura

pe care o radia trupul lui mare şi puternic şi adulmecam

aroma atât de masculină a pielii lui. Eram pe punctul

să cad sub vraja lui, din ce în ce mai adânc, cu fi ecare

minut care trecea.

– Oamenii o să înceapă să facă presupuneri, mai ales

mama. Deja a început să-i vâneze sângele de burlac.

Gideon se aplecă, apăsându-şi buzele în adâncitura

dintre claviculă şi gât.

– Nu-mi pasă ce cred oamenii. Noi doi ştim ce

facem. Şi cu mama ta mă descurc.

– Dacă tu crezi că poi, am replicat cu răsufl area

întretăiată, înseamnă că n-o cunoşti prea bine.

– Vin să te iau la şapte.

Limba lui îmi urmărea pe gât conturul unei vene

care zvâcnea nebuneşte, şi m-am topit în el, cu tru-
pul moale, în timp ce el mă trăgea tot mai aproape.

Cu toate acestea, am reuşit să îngaim:

– Încă n-am spus da.

– Dar n-o să spui nu, făcu el, muşcându-mă uşor de

lobul urechii. N-o să te las.

Am deschis gura ca să protestez, însă el mi-a astu-
pat-o cu buzele, reducându-mă la tăcere cu un sărut

plin de poftă. Limba lui întârzia, lingându-mă cu atâta

desfătare, încât mi-am dorit să-mi facă acelaşi lucru şi

între picioare. Mâinile mi s-au îndreptat spre părul lui,

furişându-se în şuviele lui, trăgându-l mai aproape.

Iar când m-a înlănuit cu braele, m-am arcuit în mâi-
nile lui.

Şi, la fel cum făcuse în biroul lui, m-a întins pe spate

pe canapea înainte să-mi dau seama că mă ridicase, iar

gura lui mi-a sorbit geamătul de surprindere. Degete-
le-i îndemânatice s-au descotorosit de halatul pe care-l

purtam, după care mi-a cuprins în mâini sânii, frămân-
tându-i şi strângându-i uşor şi ritmic.

106 Sylvia Day

– Gideon...

– Şşş..., făcu el, începând să-mi sugă buza de jos, în

timp ce degetele lui continuau să-mi înconjoare sfârcu-
rile excitate. M-ai făcut să înnebunesc, ştiindu-te goală

sub halat.

– Ai venit pe... O! Doamne...

Gura lui îmi poposise pe sân, iar valul de căldură pe

care-l răspândea îmi făcu pielea să se umezească. Privi-
rea îmi zbură înnebunită spre ceasul de la televizor.

– Gideon, nu!

El îşi înălă capul, uitându-se la mine cu ochii de un

albastru tulburător.

– Ştiu că nu-i normal. Nu ştiu... nu pot să-i explic

de ce, Eva, dar trebuie să te aduc la orgasm. De zile

întregi, mă gândesc mereu la asta.

 Îşi strecură o mână între picioarele mele, care se în-
depărtară fără urmă de ruşine, iar trupul meu era atât de

excitat, că eram îmbujorată toată şi aproape că ardeam.

Cu cealaltă mână continua să-mi mângâie sânii, făcân-
du-i din ce în ce mai grei şi înfi orător de sensibili.

– Eşti udă pentru mine, şopti, în timp ce privirea îi

aluneca pe corpul meu în jos, spre locul unde mă des-
chidea cu degetele. Şi aici eşti frumoasă. Catifelată şi

rozalie. Şi atât de moale! Nu te-ai epilat azi, nu?

Am dat din cap că nu.

– Mulumesc lui Dumnezeu! Nu cred că mai rezis-
tam nici zece minute fără să te ating, darămite zece ore!

Şi, cu o mare delicatee, îşi strecură un deget în mine.

Am închis ochii, într-atât de insuportabil de vul-
nerabilă mă simeam aşa, goală şi excitată cu degetele

de un bărbat ale cărui cunoştine în domeniul epilării

inghinale totale trădau o cunoaştere intimă a femeilor.

Un bărbat care avea încă toate hainele pe el şi stătea

pe podea, îngenuncheat în faa mea.

– Eşti atât de strâmtă!

Gideon îşi scosese degetul, iar acum îl introducea

din nou în mine, în timp ce eu îmi arcuiam lacomă

spatele în jurul lui.

– Şi atât de pofticioasă! De cât timp nu ai mai făcut

dragoste?

Am înghiit în sec.

– Am fost foarte ocupată. Cu lucrarea de licenă,

căutarea unei slujbe, cu mutatul...

– Deci a trecut ceva vreme.

Se retrase, iar apoi reveni în mine, de data asta

cu două degete. N-am putut să-mi rein un geamăt

de plăcere. Bărbatul ăsta avea degete talentate, în-
crezătoare şi experimentate, şi primea tot ce voia cu

ajutorul lor.

– Iei anticoncepionale, Eva?

– Da, bineîneles.

Mâinile mi se încleştaseră pe pernuele moi de pe

canapea.

– O să-i arăt că sunt sănătos şi tu vei face la fel,

după care o să mă laşi să intru în tine.

– Dumnezeule, Gideon!

Îl voiam cu disperare, iar şoldurile mi se mişcau fără

ruşine în jurul degetelor lui cercetătoare. Simeam că

o să fac combustie spontană dacă n-avea să mă facă

să termin.

În viaa mea nu fusesem atât de excitată. Aproa-
pe că-mi ieşisem din mini de dorina de a ajunge la

orgasm. Dacă în clipa aceea Cary ar fi intrat şi m-ar

fi găsit zvârcolindu-mă în livingul nostru, în timp

108 Sylvia Day

ce Gideon mi-o trăgea cu degetele, nu cred că mi-ar

fi păsat nici cât negru sub unghie.

Şi Gideon gâfâia. Chipul îi era roşu de dorină.

Pentru mine. Iar eu nu făcusem decât să-i răspund, ne-
ajutorată. Îşi luă mâna de pe sânii mei şi-mi mângâie

uşor obrazul.

– Te-ai înroşit. Te-am scandalizat.

– Da.

Zâmbetul pe care mi-l aruncă era atât răutăcios, cât

şi încântat şi mă făcu să tresar.

– Vreau să simt sperma mea în tine când i-o trag

cu degetele. Vreau ca tu să-mi simi sperma în tine,

să te gândeşti la cum arătam, la sunetele pe care le

scoteam când mi-am dat drumul în tine. Şi, în timp

ce te gândeşti la asta, să aştepi cu nerăbdare s-o fac

iar şi iar.

Sexul meu tremura în jurul degetelor lui mângâie-
toare, iar cuvintele lui grosolane mă aduceau tot mai

aproape de orgasm.

– O să-i spun toate modurile în care vreau să mă

satisfaci, Eva, şi o să faci tot... o să iei tot. O să facem

sex exploziv, primitiv, fără nici o inhibiie. Ştii, nu?

Poi să simi cum o să fi e între noi.

– Da, am gâfâit, strângându-mi sânii, ca să-mi alin

durerea din sfârcurile întărite. Te rog, Gideon!

– Şşş... te-am prins. Cu buricul degetului mare,

înce pu se să-mi frece clitorisul, în cercuri line. Uită-te

în ochii mei când îi dai drumul pentru mine!

Tot corpul mi se întărise, iar tensiunea devenea

insuportabilă, în timp ce el îmi masa clitorisul, băgân-
du-şi şi scoându-şi degetele din mine într-un ritm egal,

fără grabă.

– Dă-i drumul pentru mine, Eva, îmi ordonă.

Acum!

Am ajuns la orgasm cu un strigăt sălbatic, cu în-
cheieturile degetelor albite de cât de tare strânsesem

pernele, în timp ce şoldurile mi se mişcau spasmodic în

mâna lui, iar mintea mi-era de mult dincolo de orice

urmă de ruşine sau de sfi ală. Privirea îmi rămăsese fi xa-
tă într-a lui, fără să mi-o pot feri, intuită de triumful

sălbatic, masculin, care se citea în ochii lui. În acea

clipă, era stăpânul meu. Aş fi făcut orice mi-ar fi cerut.

Şi o ştia prea bine.

O plăcere înspăimântătoare pusese stăpânire pe

mine. Sângele îmi bubuia în urechi; am avut impre-
sia că-l aud spunând ceva cu voce răguşită, însă n-am

îneles nimic, căci mi-a depărtat un picior, punându-l

pe spătarul canapelei, după care şi-a apăsat gura pe cră-

pătura mea.

– Nu, i-am împins eu capul cu mâna, nu pot.

Mă simeam mult prea umfl ată, mult prea sensibi-
lă. Însă, în clipa în care limba lui mi-a atins clitorisul,

mângâindu-l uşor, foamea mi s-a trezit din nou. Chiar

mai intensă decât prima dată. Mi-a lins păsărica fremă-

tândă, tachinându-mă, excitându-mă tot mai mult cu

promisiunea altui orgasm, deşi ştiam că nu pot ajunge

prea repede la încă unul.

Pe urmă limba lui şi-a făcut loc în mine, iar eu am

fost nevoită să-mi muşc buzele ca să înăbuş un ipăt.

Am mai avut un orgasm, care m-a zguduit violent,

în timp ce muşchii mi se strângeau spasmodic în ju-
rul limbii sale pline de păcate. Gemetele lui vibrau în

mine. Nu mai aveam putere să-l resping când s-a întors

la clitoris şi a început să-l sugă încetişor... neobosit...

până mi-am dat iar drumul, strigându-i numele.

110 Sylvia Day

Eram moale ca o cârpă când el mi-a lăsat piciorul

jos şi încă nu-mi recăpătasem sufl area când a înce-
put să mă sărute, urcând de la buric către sâni. Mi-a

lins amân două sfârcurile, după care a urcat şi mai sus,

înlăn uindu-mă cu braele. Eram ca o păpuşă de cârpă

în strânsoarea lui, în timp ce el mă săruta pe gură cu

violenă stăpânită, zdrelindu-mi buzele, arătând astfel

cât de aproape de orgasm era şi el.

Apoi mi-a strâns halatul pe lângă corp şi s-a ridicat,

uitându-se la mine.

– Gideon...?

– Ne vedem la şapte, Eva.

S-a aplecat şi mi-a atins glezna, mângâind uşor bră-

ara de picior cu diamante pe care mi-o pusesem în

timp ce mă pregăteam pentru dineu.

– Şi nu-i da jos asta. Vreau să i-o trag în timp ce

nu porti altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu